
Întrebări frecvente
Găsești aici raspunsuri la întrebări legate de funcționalitatea site-ului si a comenzilor.
Cine răspunde pe messenger ?
Reading Time: 6 minute
O persoană reală, unul dintre membrii echipei.
Nu te redirecționăm spre un call center anonim.
De aceea, îți răspundem în timpul programului de lucru, al depozitului sau al magazinelor.
În afara programului răspundem dacă plouă tare și nu suntem plecați la munte.
Ce diferență este între "Continuă ca vizitator" și "Continuă ca ..." (numele tău) în chat?
Reading Time: 6 minute
- Dacă vei continua ca vizitator, ești anonim. Dar, dacă închizi tab-ul sau fereastra, pierzi conversația. Și în plus, nu îți mai putem răspunde.
- Dacă vei continua cu contul tău de facebook, chiar daca e seara și nu îți raspundem, în dimineața următoare vedem întrebarea și îți scriem. Iar tu vezi răspunsul.
De aceea, te încurajăm să continui cu contul tău de facebook, pentru ca să îți putem răspunde cît mai ușor.
Am finalizat o comandă dar nu am primit nici un mesaj de confirmare
Reading Time: 6 minute
Verifică folderul SPAM, cel mai probabil mesajul a ajuns acolo.
La finalizarea fiecărei comenzi, se trimite automat un mesaj.
Acesta conține factura proformă si detaliile comenzii.
Ce să faci dacă nu ai reușit să finalizezi plata cu cardul?
Reading Time: 6 minute
NU este necesar să refaci comanda, ci doar plata.
Deschide factura proformă primită prin email, adică documentul pdf, în partea de jos găsesti iconița
Click pe iconiță și vei fi redirecționat către pagina securizată de plată.
Cum funcționează filtrele?
Reading Time: 6 minute
Pentru a găsi cat mai ușor produsul cel mai potrivit pentru tine, pe site găsești filtre care să te ajute la alegere.
Filtrele sunt specifice fiecărei categorii în parte.
Dacă dorești de exemplu bocanci mărimea 43, selectează subcategoria de încălțăminte pe care o dorești, apoi poți alege mărimea.
Pe lista de produse vezi acum care dintre modele sunt pe stoc pentru mărimea selectată.
Când ai gasit produsul dorit, alege varianta potrivită, apoi apasă butonul Cumpăr.
Continuă la fel, pentru mai multe produse.
Cu ce curieri lucrăm?
Reading Time: 6 minute
- Lucrăm cu Fan Courier, de aceea avem nevoie de numărul tău de telefon (Fan Courier nu ridică coletele fără număr de telefon).
- Livrăm, de asemenea, și prin GLS (acest curier nu ridică coletele fără codul poștal corect).
Înainte de livrare, curierul te va contacta telefonic, pe tine sau persoana al cărei număr de telefon îl completezi la finalizarea comenzii.
Dacă ai optat pentru plata cu ramburs, pregătește banii pentru a achita valoarea coletului.
Fiecare colet are un număr awb cu care poate fi urmărit (awb înseamnă airway bill).
- pe site-ul Fan Courier, aici: Fan Courier ,
- iar pentru GLS aici: GLS urmarire colet.
Stocul produselor este real?
Reading Time: 6 minute
Produsele pe care le vezi pe site sunt în stocul nostru, în Depozit, în magazinul din Cluj-Napoca sau în magazinul din București.
Atunci cînd se vinde ultima bucata din stoc, pe site vei vedea Stoc epuizat.
- Dacă ne vizitezi de pe un PC sau un laptop, atunci când dai click pe butonul Alege varianta , variantele cu stoc sunt afișate cu negru, cele fără stoc, sunt gri.
- Pe un telefon sau pe o tabletă, cînd deschizi lista de variante, în dreptul produselor care nu mai sunt pe stoc, scrie Stoc epuizat.
Am finalizat o comandă dar nu am primit nici un mesaj de confirmare
Reading Time: 6 minute
Verifică folserul SPAM, cel mai probabil mesajul a ajuns acolo.
La finalizarea fiecărei comenzi, se trimite automat un mesaj.
Acesta conține factura proformă si detaliile comenzii.
Cum returnez/schimb un produs?
Reading Time: 6 minute
Produsele se pot returna sau schimba în maxim 14 zile de la primirea acestora.
Pentru a le returna, trebuie să completezi o cerere de retur. Aceasta poate fi găsită în contul personal de pe site-ul nostru.
Pasul 1 – Accesează contul tău pe https://www.nootkasport.ro/login
Pasul 2 – Din cont, selectează opțiunea Retur Produse
Pasul 3 – Selectează produsul pe care dorești să îl returnezi sau schimbi, menționând motivul. Dacă dorești să schimbi produsul (de exemplu, cu o mărime mai mare) specifică modelul și mărimea dorită.
Pasul 4 – Așteaptă ca cererea de retur să fie acceptă de către echipa noastră. Odată ce a fost acceptată, poți trimite produsul la adresa – SC AB Invest Prod SRL, Localitatea Floresti, Strada Avram Iancu nr. 182, jud. Cluj, tel. 0744666852.
Pentru retururi sau schimburi, taxa de transport prin curier este plătită de către client. NU acceptăm ramburs!
Pasul 5 – Produsul ajunge la noi și este verificat. Acesta trebuie să fie nou, nefolosit, în ambalajul original, cu toate componentele, accesoriile şi documentele de care dispune şi cu care a fost expediat de către noi.
Pasul 6
- În cazul unui schimb, produsul nou va fi trimis în aceeași zi către tine.
- Dacă dorești banii înapoi, aceștia vor fi transferați în termen de 14 zile de la primirea returului.
Dacă plata inițială a fost făcută prin Ramburs la curier, te rugăm să ne trimiți numele de pe comandă și datele contului în care dorești să fie tranferați banii, pe adresa noastră de email office@nootka.ro. (sau pe o foaie, un carton sau un ambalaj de ciocolată, care să vină împreună cu produsul – nu contează, cât timp are datele necesare pentru a-ți returna banii 😉 )
De asemenea, nu ezita să ne suni , indiferent de pasul la care ești sau de nelămurirea ta. Ne dorim ca procesul să fie cât mai ușor și rapid pentru tine.
Pot folosi mai multe carduri cadou pentru a achita o comandă?
Reading Time: 6 minute
Referitor la utilizarea cardurilor cadou emise de către noi, poți folosi mai multe carduri pentru a achita o comandă.
Pentru acest lucru te rugăm să ne contactezi, pentru că sistemul nu este complet automatizat.
- Primul card îl adaugi în cîmpul dedicat, pe comandă.
- Următoarele carduri te rugăm să le scrii la finalizarea comenzii, la rubrica mențiuni,
Vom adăuga manual seriile cardurilor pe factura ta.
Dacă dorești să achiți diferența cu un card bancar, îți vom trimite factura cu suma finală.
Ridicarea produselor comandate din unul din magazinele noastre, din Bucuresti sau Cluj
Reading Time: 6 minute
In cazul in care doriti ridicarea comenzii din Magazin Cluj sau Bucuresti, produsele vor fi rezervate timp de 3 zile.
Dupa acest termen, daca nu ridicati comanda, produsele vor fi repuse automat in stocul nostru si vor putea fi vandute catre un alt cumparator.
Daca produsele sunt achitate cu cardul, acestea vor fi retinute pana cand veniti sa le ridicati.
In cazul in care doriti ridicarea comenzii URGENT, va rugam sa sunati la magazin, sa va asigurati ca produsul este disponibil.
Altfel, exista posibilitatea ca dvs. sa vedeti produsul disponibil pe site, dar acesta sa fie pe stoc in Depozitul nostru, si nu in magazin.
Daca produsul comandat este in Depozit, il trimitem la magazin, iar, dupa ce produsul ajunge acolo, veti fi anuntat telefonic.
Cît costă transportul prin curier?
Reading Time: 6 minute
- Comenzile peste 300 lei beneficiază de transport gratuit
- Pentru comenzi sub 300 lei, costul transportuui este 17 lei
Dacă achiți RAMBURS, la cei 17 lei se adaugă 7 lei, cost pentru rambursul banilor.
Dacă achiți cu cardul, nu este cost suplimentar.
Cum pot plăti o comandă?
Reading Time: 6 minute
- Ramburs, la preluarea coletului (cost 7 lei, pentru comenzi sub 200lei)
- În avans, prin transfer bancar (ordin de plată sau homebank); în acest caz, vă rugăm să ne trimiteți prin mail confirmarea plății. Coletul va fi expediat după ce banii ajung în contul nostru
- Plata cu cardul online, la finalizarea comenzii, gateway pe site-ul securizat euPlătesc.ro. Banii intră în contul nostru imediat, coletul este expediat în aceeași zi. Noi nu avem acces la datele cardului dvs.
- Online, în 3 rate egale, fără dobândă, prin următoarele carduri de cumpărături: Star BT, BCR, BRD, Alpha Bank.
- În magazin, la ridicarea comenzii (cash, cu un card bancar, sau cu un Card Avantaj)
Care este adresa depozitului pentru comenzi on-line?
Reading Time: 6 minute
SC AB INVEST PROD SRL
Str. Avram Iancu nr. 182
407280 Florești, județul Cluj
Tel. 0744666852
Găsiți toate datele de contact aici.
Ce înseamnă că am cont pe site?
Reading Time: 6 minute
Cont înseamnă, de fapt, că numele, adresa și telefonul tău sunt memorate în sistemul nostru.
Avantajul tău este că ai acces la lista de comenzi și produse comandate de la noi.
Chiar dacă nu îți faci cont, noi memorăm aceste date pentru că altfel nu putem emite factura.
Ce avantaj am dacă plătesc o comandă cu cardul?
Reading Time: 6 minute
Dacă achiți cu cardul, banii intră în contul nostru imediat, iar noi îți vom expedia comanda.
Dacă achiți prin intermediul unei aplicații de genul home bank, banii ajung la noi doar în ziua următoare, așa că expedierea comenzii va fi întîrziată cu o zi.
Un alt avantaj este că, daca este nevoie să returnezi un produs, îți vom returna banii pe card imediat ce ajunge returul la noi.
Dacă e nevoie să îți returnăm banii în cont, trebuie să te asiguri că ne-ai trimis numărul de cont, iar plățile se fac o dată pe săptămînă. Așa că banii vor ajunge la tine mai tîrziu (respectănd termenul legal).